עבודות חשמל רק אצל המומחים

תמונת-נושא-למאמר-עבודות-חשמל-רק-אצל-המומחים-רוני-וגיא

תחום החשמל הוא תחום שאסור להתפשר בו כי מדובר בעניין מסוכן של חיים ומוות. המשמעות היא שכל פרויקט שכולל בתוכו אלמנטים חשמליים שונים חייב להתבצע ע"י האנשים המוסמכים לכך.

אקסיומה זו תקפה לכל עבודות החשמל הנדרשות החל מעבודות במתקן קיים וכלה בפרויקט חדש, עסקי או ביתי. למשל, הקמת תשתיות חשמל, התקנה או החלפה של ארונות חשמל, הקמת עמודי תאורה במתקני ספורט ואפילו ביקורות חשמל תקופתיות.

כדי להיות בצד הבטוח של המשוואה, מומלץ ליצור קשר עם חברה מקצועית לעבודות חשמל ששמה לב לכל הפרטים – גדולים כקטנים. עם זאת, יש פרמטרים נוספים אותם יש לקחת בחשבון ולפניכם רשימה חלקית:

 

מעל הכל – ידע שמבוסס על ניסיון בשטח

אחד האלמנטים העיקריים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת החברה הוא עניין הניסיון. תמיד מומלץ לפנות לחברה המנוסה והוותיקה ביותר, כלומר חברה שכבר צברה קילומטראז' של שנים רבות בתחום החשמל לסוגיו:

  • תכנון, יעוץ וביצוע פרויקטים במבני ציבור ותעשייה
  • תחזוקה שוטפת של מערכות חשמל עסקיות וביתיות, למשל ביצוע של בדיקות חשמל תקופתיות
  • תכנון, הקמה, התקנה ותחזוקה של רשתות תאורה, למשל תאורת רחובות עירונית, תאורה של מגרשי ספורט וכו'
  • תכנון וביצוע של בתים חכמים כולל התקנות מערכות של חשמל חכם

 

עמידה בסטנדרטים ובתקנים של בטיחות

אלמנט חשוב נוסף הוא תחום התקינה והחברה הנבחרת צריכה לעמוד בסטנדרטים הישראליים הנדרשים, למשל להחזיק ברשותה את הסיווגים המקצועיים א-2 160 /270/260/250. במידה והחברה עומדת בתקנים נוספים (למשל סטנדרטים בינלאומיים מחמירים שונים) – זה מבורך כי זוהי הוכחה למידת המקצועיות של החברה.

עמידה בסטנדרטים השונים (ישראליים ו/או עולמיים) מבטיחה שהחברה תעבוד בצורה יסודית ובטוחה – מה שאומר שאתם נהנים מהתוצאה הסופית שמשביעה את רצונכם ובעיקר מראש שקט. ואם אתם לא מאלה שמאמינים להבטחות – אנחנו ממליצים שתבקשו המלצות כדי להתרשם בעצמכם מעבודות החשמל שמבצעת החברה.