מדוע כדאי לעבור לתאורת לד

תאורת לד החלפה לנורות לד

בטח גם אתם תשמחו לדעת שהחלפה לתאורת לד היא קלה ופשוטה וטומנת בחובה יתרונות רבים, למשל ידידותיות לסביבה (חסכון בחשמל, חסכון בפעולות תחזוקה, חסכון בהוצאות הקירור), יציבות של עוצמת האור לשנים, עמידות בפני תנודות וזעזועים ואפילו יכולת לפעול בסביבה קרה במיוחד.
בנוסף, נורות לד אינן מכילות כספית רעילה ואינן פולטות קרינה מסוכנת, קרינה מסוג אולטרא סגול או אינפרא אדום. הן גם מפחיתות באופן משמעותי את כמות הפסולת מסיבה אחת – במקום להשליך לזבל 50 נורות רגילות משליכים לפח רק אחת וגם זה רק אחרי שנים. אתם מוזמנים להמשיך לקרוא ולגלות כל מה שרציתם לדעת על תאורת לדים .

מה זה תאורת לד?

תאורת לד היא ראשי התיבות של דיודה פולטת אור או באנגלית light-emitting diode . תאורה זו מבוססת על טכנולוגיה חדשה ועל רכיבים אלקטרוניים מתקדמים, זאת בניגוד לנורות הקיימות שמבוססות על רכיבים מכניים ושהצריכו ציוד נלווה כמו משנקים, שנאים, סטרטרים ועוד.
בטח תשמחו לדעת שמשרד האנרגיה האמריקאי בדק ומצא שנורות לד פשוט טובות לכולנו. במידה ויגדל השימוש בנורות לד ב-15 השנים הקרובות אנחנו צפויים לחסכון של 62% בחשמל, חסכון של כ-250 טון בפליטת הפחמן וביטול של בניית כ-130 תחנות כוח.

ההשקעה משתלמת

כיום ניתן לעשות שימוש בגופי תאורת לד כמעט בכל סוגי הנורות לרבות נורות ליבון, פלורסנטים, ספוטים ועוד. אמנם גוף תאורת לד נחשב על פניו יקר יותר מנורה רגילה, אבל השימוש בו כדאי יותר כי לנורות לד אורך חיים ארוך יותר ומגיע ל-50,000 שעות עבודה – פי 50 מנורת ליבון רגילה, פי 25 מנורת הלוגן נפוצה ופי 8-10 מנורת פלורסנט.
למעשה, החישוב פשוט להפליא :
בשימוש של 12 שעות ביום נורת לד צפויה להחזיק כ-11 שנה
בשימוש של 8 שעות ביום היא צפויה להחזיק 17 שנה.

זו רק ההתחלה

אם השתכנעתם ובצדק לעבור לתאורת לד חשוב שתדעו דבר אחד - גם בתחום תאורת הלד יש פערים בתחום האמינות והאיכות. אמנם כל נורות הלד נראות לכאורה אותו הדבר, אבל יש הבדלים רבים מבחינת איכות ספק הכח, האיכות של מרכיבי הלד, מבנה הקירור של גוף תאורת הלד ועוד.
הדרך היעילה לוודא שאתם קונים גופי תאורת לד איכותיים היא בדיקת שנות האחריות שתקבלו. מכיוון שכאמור נורת לד צפויה לעבוד שנים רבות גם האחריות עליה צפויה להיות ארוכה. כמו כן, מומלץ לרכוש גופי תאורת לד מיבואן בלעדי כדי שבמקרה של בעיה יהיה למי לפנות. דבר אחד בטוח – אתם עושים את הבחירה הנכונה לכם ולסביבה.